MAGNOLİA TATLISI

nergisin yemek dünyası
ilk katın atılmış hali
MALZEMELER:
1 Litre süt
3 çorba kaşığı süt
1 su bardağı toz şeker
2 çorba kaşığı un
2 adet yumurta sarısı
1 paket vanilya
1 paket bebe bisküvisi
1 kutu krema
çilek ve muz
YAPILIŞI:
sütü,toz şeker,nişasta,un,yumurta sarısı,ve vanilya ile karıştırarak pişirelim.muhallebi kıvamı alınca soğuması için bir kenara bırakalım.soğuyunca kremayı ekleyip,mikser yardımıyla çırpalım.çilekleri yıkayıp dilimleyelim.muzlarıda ince doğrayalım.bebe bisküvilerini robottan geçirip toz haline getirelim.kuplarımıza veya ben kavanoza yaptım görüntüsü çok estetik geldi,önce bisküviden 1 yemek kaşığı koyup dilimlenmiş çilekleri dizelim.biraz muhallebi ekleyip (çilekleri örtecek kadar)yine bir kaşık bisküvi serelim.üzerine aynı foğtoraftaki gibi muzları dizip,muhallebiyi koyalım.en üste yine bisküvi serelim.üzerini aynı meyvelerle süsleyip servis yapabiliriz.ama üst süsünü servis sırasında yaparsak daha taze bir görüntü olur.ben kapaklı kavanozları tercih ettim.
kavanoz değilde kupta yaparsanız biraz derin olanlarını tercih
edelim.


ev halkının bayıldığı ve tekrar tekrar sorduğu bir tatlı oldu.ilk yaptığımda tadına bile bakamadım,çocuklardan bana kalmadı.iki ölçü yapmanızı tavsiye ederim.

AFİYET OLSUN........

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BEBEKLER İÇİN KIYMALI BALKABAĞI

AKDENİZ USULÜ BAMYA