ORGANİK GIDALAR

                                        ORGANİK GIDALAR

    Anlat anlat bitmez bir konu.kimse kimseye güvenmez,ciddiye almaz.ama Bizim ve çocuklarimizin sağlığı için hayati önem tasıyor.pek çoğumuz konunun farkında değil veya umursamıyor.bazısıda bilip uğrasmak istemiyor,çünkü organik beslenmek oldukça meşakkatli ciddi efor istiyen bir uğraş.pek çok yerde organik gıda adı altında çeşitli ürünler satılmakda ama birazcık damak tadı olan birisi bile bunların yüzde doksanının kandırmaca olduğunu anlamaması mümkün değil.5-6 Yıl önce bende doğal ürün kullanmaya gayret gösterir bulamazsamda pek önemsemezdim.2 yıldır bahçemde özellikle yaz sebzeleri yetiştiriyorum,organik değil ama doğal gübre kullanıp ilaç koymayınca çıkan lezzet muhteşem.
    Organik pazardan,çeşitli organik ürün satan mağazalardan alışveriş yapardım.Ama buralarda satılan ürünlerin tamamının opganik veya doğal olduğuna olan inancımı kaybettim artık.benim için organik olmasından öte doğal olması daha önemli bir hale geldi.Çünkü ülkemiz koşullarında yüzde yüz organik üretmek neredeyse imkansız bence.Tabi ki bu benim şahsi görüşüm.farklı düşünenler mutlaka olacaktır.
    Bundan yaklaşık 2 yıl önce pınar hanımın adını duyup alışverişe başladım.  Neredeyse bütün organik üreticileri ve satıcıları hakkında iyi şeyler söylediği için bir süre sonra şüpheye kapıldım,ama en sonunda damak tadıma ve ürünlerin lezzetine güvenmeye karar verdim.2 yıldırda sıklıkla alışveriş yapıyorum ve hiç yanılmadım.çocuklarıma onların pekmezini ve balını yedirip sebzelerini güvenle yemeklerimde sizlerlede paylaştığım tariflerimde kullanıyorum.
      Tabikide bu pınar hn kendisinden bütün türkiyenin haberdar olmaya başladığı Pınar Kaftancıoğlu.
Sizlere tavsiyem yediklerinizden haberdar olun.ne yediğinizi öğrenmeye çalışın.bence bu asrın en kötü gıdası tavuk çocuklarımıza tavuk vermeyelim,piyasada organik diye satılan pek çok tavuk markası çıktı.
Ne acıdırki bu tavuklarda normal denilen tavuklarla aynı sürede 10 dakikada haşlanıyor.bir köyde gerçekten doğal beslenen bir tavuk düdüklüde bile 45 dakikada pişerken bütün koku evi sararken bunların doğal değilde evet onların deyişiyle"organik" olduğunu anlıyoruz.
   

ÖRNEK BİR SEBZE BAHÇESİ
HER KES EVİNİN BAHÇESSİNDE RAHATLIKLA YAPABİLİR.


YAZ BAŞI DOĞAL DOMATESLERİM



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BEBEKLER İÇİN KIYMALI BALKABAĞI

AKDENİZ USULÜ BAMYA