SAĞLIKLI BESLENME

Sizlerle paylaşmak itediğim pek çok şey var ama vaktim yok.vakit buldukça paylaşmaya çalışıyorum.benim kullandığım malzemeler özellikle sebzeler organik veya doğal üreticilerden ,yazın ise çoğunu kendim yetiştirmeye başladım.eğer imkanınız varsa sizlerede şiddetle tavsiye ederim.özellikle çocuklarınıza bu gıdaları yedirmeyin.örn.tavuk bir zehir.tabiki marketlerde satılandan bahsediyorum.sağlıklı beslenmeye çalışmak günümüzde bir takıntı değil bir zorunluluk.KANSERİN nedeni bilinmeyen bir sürü hastalığın nedeni gıdalar.biz aldıkça üretiliyor.biz almazsak eğer onlarda en azından para kazanmak için belki vazgeçerler.sağlıklı,içinde ne olduğunu, nasıl üretildiğini bilerek beslenmek hepimizin en doğal hakkı.bu hakkımıza sahip çıkalım.bu türkiyenin değil şu anda başta amerika olmak üzere bütün dünyanın en büyük problemi.
bu konudaki fikirlerinizi benimle paylaşmak isterseniz,buradada yayınlayabilirim.
anneler olarak bu işin bir ucundanda biz tutmalıyız.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BEBEKLER İÇİN KIYMALI BALKABAĞI

AKDENİZ USULÜ BAMYA